Verzekeringen

Verzekeringen worden afgesloten op basis van een bepaalde situatie. Als deze situatie veranderd, bijvoorbeeld door een verbouwing, dan kan dat gevolgen hebben voor uw verzekering.

 

  • Opstalverzekering

    Ook wel woonhuisverzekering genoemd. Als u al een opstalverzekering heeft, is het raadzaam de verzekeringsmaatschappij te melden dat u gaat verbouwen. Eveneens kunt u aangeven dat u na oplevering voor een hoger bedrag verzekerd wilt zijn. Bij onderverzekering wordt maar een deel van de schade vergoed in het geval van een voorval.

     

  • Inboedelverzekering

    De waarde van de inboedel van uw huis stijgt jaarlijks, doordat geregeld nieuwe consumptiegoederen als kleding, apparatuur, muziek en films aanschaft. Zeker als u na de verbouwing nieuwe meubels in huis heeft gehaald, is het aangewezen het verzekerde bedrag te verhogen.

     

  • Glasverzekering

    Glasschade kan apart verzekerd worden, of onderdeel zijn van een opstal- of inboedelverzekering.

     

  • WA verzekering

    Uw lopende wettelijke aansprakelijkheidsverzekering dekt de schade die u per ongeluk veroorzaakt bij een ander. Deze verzekering is eventueel uit te breiden met een extra dekking tegen schade aan derden als gevolg van verbouwingswerkzaamheden.

     

  • Rechtsbijstand

    Deze verzekering dekt de juridische kosten die u maakt als een geschil niet meer in onderling overleg is op te lossen. Het kan even duren voordat de verzekering actief is, daarom is het handig deze verzekering tijdig af te sluiten.

     

  • Bouwgarant

    Dit is een fonds waarbij aannemers aangesloten kunnen zijn. Mocht een aannemer onverhoopt failliet gaan tijdens uw verbouwing, dan zorgt Bouwgarant ervoor dat de verbouwing toch wordt afgerond. Na de oplevering worden gedurende 6 maanden gebreken hersteld.

 

 

 

‹ Belasting - Verzekeringen

Erkend Vakwerk

 

 

 

Erkendvakwerk

 

 

.

Erkend Vakwerk

 

Alle vakbedrijven worden voortdurend beoordeeld en voldoen aan de volgende eisen:

  • meer dan 2 jaar ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
  • financieel gezond en een goed betaalgedrag
  • ruime ervaring in werk waarvoor ze worden voorgedragen
  • geen openstaande klachten
  • aanbevolen door ten minste 8 van de 10 laatste klanten

 

Elk bedrijf heeft een klanttevredenheidsscore van gemiddeld "7" of hoger voor de aspecten:

  • nakomen werkplanning
  • kwaliteit van het werk
  • prijs/kwaliteitverhouding
  • algemene indruk en professionaliteit

 

Bedrijven die klachten niet naar behoren oplossen worden geroyeerd.

 

Partners van Casius.nl

 

Partners van Casius

 

 

Publicaties

Lees wat andere bronnen te zeggen hebben over verbouwen in het algemeen en over Casius in het bijzonder.

 

Relevante artikelen: